קונים 2 אריזות קורנפלקס תלמה ויכולים לזכות בחופשה זוגית מושלמת בארה"ב

אתר קול חי No Comments on קונים 2 אריזות קורנפלקס תלמה ויכולים לזכות בחופשה זוגית מושלמת בארה"ב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תלמה, מובילת שוק הדגנים בישראל מבית יוניליוור, יוצאת בפעילות אטרקטיבית במיוחד: קונים 2 אריזות קורנפלקס תלמה שבמבצע ויכולים לזכות בחופשה זוגית בארה"ב, כולל טיסות ואירוח מלא. במסגרת המבצע ייהנו 6 זוכים מחופשה זוגית נפלאה.

הפעילות הייחודית, שכבר מכה הדים בקרב הצרכנים, היא חלק משמעותי מהגשמת המטרה שהציבה תלמה לעצמה: לסייע לצרכנים לאמץ אורח חיים בריא יותר, בעזרת מוצרים בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר, וערך מוסף חווייתי שיעודד אותם לצרוך דווקא מוצרים אלו.
המבצע, שמעניק פרס יוקרתי ונחשק במיוחד, מאפשר לכל המשפחה ליהנות מהדגנים האהובים עליהם, המהווים ארוחת בוקר מזינה , וגם לקבל הזדמנות להגשים חלום ולזכות בחופשה זוגית בארה"ב עם בן משפחה או חבר קרוב.

על מנת להשתתף במבצע יש לרכוש 2 אריזות ממוצרי קורנפלקס תלמה ואלופים ריבועים בין התאריכים ג' בטבת-ט' באדר א', 15.12.2015 – 18.2.2016, ולשמור את החשבוניות עם פירוט המוצרים.
לאחר הקנייה מתקשרים לטלפון ל*8011, מזינים את מספר החשבונית ומשתתפים בהגרלה על חופשה זוגית בארה"ב.

השתתפות אפשרית בימים א'-ה' בלבד, בין התאריכים ג' בטבת-ט' באדר א', 15.12.2015 – 18.2.2016 בתום התקופה יעלו בגורל 6 זוכים שייהנו כל אחד מחופשה זוגית נפלאה בארה"ב כולל טיסות ואירוח מלא.

יונתן אלבום, מנהל שיווק דגנים יוניליוור ישראל מספר על המבצע המושלם: "כמובילי שוק אנו עושים הכל על מנת לשלב מוצרי דגנים מזינים עם ערך מוסף חווייתי לצרכנים שלנו. הפעם בחרנו להעניק לצרכנים הזדמנות לזכות בחופשה נחשקת,כשכל מה שעליהם לעשות זה להמשיך וליהנות מהדגנים האהובים והמזינים של תלמה, ולהשתתף בהגרלה על הפרס המושלם."



0 תגובות